2013. november 12., kedd

Scott Kiloby Webes Előadás – magyar tolmácsolással



„Semmi korábban próbált dolog nem adott olyan mély megtapasztalást, mint a Kiloby önvizsgálatok. Komolyan. Teljes ámulatot érzek, hogy micsoda könnyedséggel fedtük fel és távolítottuk el a „nem vagyok szerethető” alaphiedelmemet. Köszönöm ezt a csodát.”

Még áprilisban rendeztünk egy webcast-ot, ahol kb. 50 főnyi közönség beszélgethetett, önvizsgálhatott és nevethetett együtt Scottal. Az előadás szól a kezdetekről, a keresésről, az önvizsgálatokról, a félelemről és szorongásról, a jövőről, az elme működéséről, az érzelmekről és érzetekről, a hiány-történeteinkről és ezek feloldásáról. Csoportos vezetett önvizsgálat, jó hangulat, kérdések és válaszok, a tolmács (én) időnkénti kuncogása. J Figyelmetekbe ajánlom az előadás hangfelvételét, a következő linken meghallgatható vagy letölthető:



„Hónapok óta végzem az Élő Önvizsgálatokat, és elképesztő változásokat tapasztalok az életemben. Különböző életterületekre használom őket: kényszeres evés, testsúly kontroll, munkával kapcsolatos stressz, szexualitás, párkapcsolat, emberi kapcsolatok. Ezek az önvizsgálatok csodásan segítenek a történeteim természetes feloldódásában, és annak a felismerésében és rendszeres megtapasztalásában, hogy a belső béke mindig velem van. Napi rendszerességgel igyekszem őket végezni, ennek következtében pedig az egész életemen áthúzódó, igen ragadós problémák sorra elcsitulnak.” (C. L.)

„Nyolc évet dolgoztam pszichológussal és majdnem tíz évet más terapeutákkal. Hétvégi terápiás műhelyeken és elvonulásokon vettem részt. Visszanézve, mindig is velem volt a „valami baj van velem” ősi hiedelme. Szeretném elmondani, mennyire hatékonyan működött a Megtalálhatatlan Önvizsgálat. A facilitátorral rögtön a „lényegre” tértünk, és rengeteg mindent átnéztünk egyetlen ülés alatt. Sok olyasmi jött fel, ami hosszas évek terápiája alatt SOSEM került elő. Elmondhatatlan, mennyire hálás vagyok.” (C.)

„Évek óta végzem a Munkát, amivel nem igazán tudtam mit kezdeni ezzel a depresszió és szorongás fekete felhővel. Itt már két ülés után változást érzékeltem, könnyebbnek érzem magam, nem feketének. Valami történt. Ne mértem. De jobb. Megkönnyebbülést és hálát érzek. Köszönöm.”

„Semmi korábban próbált dolog nem adott olyan mély megtapasztalást, mint a Kiloby önvizsgálatok. Komolyan. Teljes ámulatot érzek, hogy micsoda könnyedséggel fedtük fel és távolítottuk el a „nem vagyok szerethető” alaphiedelmemet. Köszönöm ezt a csodát.”

„Régebben sűrűn ébredtem szorongással és depresszióval. Amióta végzem a Kiloby önvizsgálatokat, nagyon ritkán történik ez, és ha mégis, akkor rögtön nekiállok a szorongás önvizsgálatnak. Próbálom annyiszor profin facilitáltatni magam, amennyiszer csak lehetséges, mert ez a dolog működik.”

„Évekig voltam klausztrofóbiás és pánikbeteg. A repülőterektől és a repüléstől halálosan rettegtem. Most épp a repülőtéren vagyok, várok a beszállásra. És annyira baromira jól érzem magam, hogy ez már nem is olyan vicces!!! Imádom ezt a megtapasztalást. Aztaa!!!”

Ha szeretnél megtanulni valami teljesen mást, mint amit eddig próbáltál, ha szeretnéd nagyon gyengéden, mégis hatékonyan feldolgozni a mélyen tudat alatt működő programjaidat, elfojtásaidat, és begyógyítani az érzelmi sebeidet, várunk szeretettel. Még 2 hely kiadó a november 21-én induló Élő Önvizsgálatok Alapcsomagra. További tanfolyamok januártól, és tervezek egy több hónapos, minicsoportos elmélyülési folyamatot februártól az igazán elszántaknak, részletek hamarosan. Tanfolyami infókat mindig itt találsz: Aktuális Tanfolyamok

És egyéni csomagjainkkal is várunk.


ONLINE Scott Kiloby Élő Önvizsgálatok alapcsomag - Megtalálhatatlan Önvizsgálat és Szorongás Önvizsgálat) November 21-től, este 18 órától
Részletek itt: Online csomag

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése